Fontos változás a reklamációs-és visszáru ügyintézésben

Tisztelt Partnereink!

Április 25-től az ügyintézés menete megváltozik.

Az új eljárásrendben a korábbi visszáru kísérő adatlapot egy online kitölthető Reklamációs Űrlap váltja fel.
A megvásárolt árucikkekkel kapcsolatos panaszaikat kizárólag ezen a felületen keresztül fogadjuk és intézzük.

Az űrlap kitöltését követően e-mailben automatikus választ küldünk és az ügyet kezelő kollégánk ezt követően felveszi önökkel a kapcsolatot.

Az ügyintézés során megadott adataikat az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak szerint kezeljük.

Reméljük, hogy az új eljárás bevezetésével Önök számára is kényelmesebbé és gyorsabbá válik a panaszok kezelése!

 

A reklamációs űrlapot  a https://www.nyomdaker.hu/reklamacios-adatlap/ címen és weboldalunk láblécében, a narancs színnel szedett menüpontban érik el:

 

Kérdéseikkel forduljanak bizalommal munkatársainkhoz!