Gyakran ismételt kérdések

GYIK

A leadott rendelések ütemezett összekészítése miatt személyes rendelés leadásra nincsen lehetőség.

Kérjük, hogy rendelését minden esetben a nyomdaker@nyomdaker.hu címre küldje, kollégáink visszajelzést küldenek a feldolgozott rendelésekről.

Összekészített rendelését személyesen a rendelés leadása után legkorábban 2 órával tudja átvenni, de minden esetben várja meg kollégáink visszajelzését.

Amennyiben kiszállítást kér, a következő szállítási módok közül választhat: napi kiszállítás ( szállítási költség xxx Ft alatt, xx FT, felette 0Ft), heti vidéki körfuvar ( szállítási költség xxx Ft alatt, xx FT, felette 0Ft), Budapestre és vidékre GLS futárszolgálat.

Személyes átvétel: a reggel 8 óráig leadott rendeléseket 10 óra után, a napközben leadott rendeléseket a rendelés leadása után legkorábban 2 órával tudja átvenni, legkésőbb a nyitvatartási idő végéig.

GLS: a 13 óráig leadott rendeléseket a napi GLS szállítással feladjuk.

Kiszállítás: az adott napon az előző munkanap leadott rendeléseket tudjuk fuvarba szervezni, az ettől eltérő szállításokat minden esetben egyeztetjük a Megrendelőkkel.

Körfuvar: Érdeklődjön az infórmációnál.

A személyes átvételkor fizethet készpénzzel és bankkártyával, a kiszállításokat a sofőröknél készpénzzel tudja kiegyenlíteni, a GLS futárnál tud készpénben és bakkártyával fizetni. Minden szállítási mód esetén van lehetőség az előre utalásra.

A személyes átvételkor fizethet készpénzzel és bankkártyával, a kiszállításokat a sofőröknél készpénzzel tudja kiegyenlíteni, a GLS futárnál tud készpénben és bakkártyával fizetni. Minden szállítási mód esetén van lehetőség az előre utalásra.

A személyes átvételkor fizethet készpénzzel és bankkártyával, a kiszállításokat a sofőröknél készpénzzel tudja kiegyenlíteni, a GLS futárnál tud készpénben és bakkártyával fizetni. Minden szállítási mód esetén van lehetőség az előre utalásra.

Minden esetben ellenőrizze a leszállított termékek sértetlenségét. Amennyiben a terméken vagy csomagolásán sérülést talál, jelezze a kiszállítást végző személynek ( sofőr vagy GLS futár). Utólagos reklamációt nem tudunk elfogadni.

Számláját távszámlaként küldjük el a rendeléskor megadott e-mail címre. A számla nyomtatás után a hagyományos módon könyvelhető, aláírás nélkül hiteles. A számla archiválásáról Ügyfeleinkenk kell gondoskodnia!