GYIK
A leadott rendelések ütemezett összekészítése miatt személyes rendelés leadásra nincsen lehetőség.
Kérjük, hogy rendelését minden esetben a nyomdaker@nyomdaker.hu címre küldje, kollégáink visszajelzést küldenek a feldolgozott rendelésekről.
Összekészített rendelését személyesen a rendelés leadása után legkorábban 2 órával tudja átvenni, de minden esetben várja meg kollégáink visszajelzését.
Amennyiben kiszállítást kér, a következő szállítási módok közül választhat: napi kiszállítás ( szállítási költség xxx Ft alatt, xx FT, felette 0Ft), heti vidéki körfuvar ( szállítási költség xxx Ft alatt, xx FT, felette 0Ft), Budapestre és vidékre GLS futárszolgálat.
Személyes átvétel: a reggel 8 óráig leadott rendeléseket 10 óra után, a napközben leadott rendeléseket a rendelés leadása után legkorábban 2 órával tudja átvenni, legkésőbb a nyitvatartási idő végéig.
GLS: a 13 óráig leadott rendeléseket a napi GLS szállítással feladjuk.
Kiszállítás: az adott napon az előző munkanap leadott rendeléseket tudjuk fuvarba szervezni, az ettől eltérő szállításokat minden esetben egyeztetjük a Megrendelőkkel.
Körfuvar: Érdeklődjön az infórmációnál.
A személyes átvételkor fizethet készpénzzel és bankkártyával, a kiszállításokat a sofőröknél készpénzzel tudja kiegyenlíteni, a GLS futárnál tud készpénben és bakkártyával fizetni. Minden szállítási mód esetén van lehetőség az előre utalásra.
A személyes átvételkor fizethet készpénzzel és bankkártyával, a kiszállításokat a sofőröknél készpénzzel tudja kiegyenlíteni, a GLS futárnál tud készpénben és bakkártyával fizetni. Minden szállítási mód esetén van lehetőség az előre utalásra.
A személyes átvételkor fizethet készpénzzel és bankkártyával, a kiszállításokat a sofőröknél készpénzzel tudja kiegyenlíteni, a GLS futárnál tud készpénben és bakkártyával fizetni. Minden szállítási mód esetén van lehetőség az előre utalásra.
Minden esetben ellenőrizze a leszállított termékek sértetlenségét. Amennyiben a terméken vagy csomagolásán sérülést talál, jelezze a kiszállítást végző személynek ( sofőr vagy GLS futár). Utólagos reklamációt nem tudunk elfogadni.
Számláját távszámlaként küldjük el a rendeléskor megadott e-mail címre. A számla nyomtatás után a hagyományos módon könyvelhető, aláírás nélkül hiteles. A számla archiválásáról Ügyfeleinkenk kell gondoskodnia!