E-számla információk

Feltöltve: 2013. február 18. hétfő

Cikk nyomtatása
Tisztelt Ügyfeleink! A postai szállítások esetében 2013.02.18-tól áttérünk az elektronikus számlázásra.




Postai kiszállítással kért megrendelést ezentúl csak abban az esetben tudunk teljesíteni, ha a rendeléskor e-mail címet is kapunk, amelyre a számlát küldeni fogjuk.

A kiállítás napján a megrendelő a megadott e-mail fiókjába értesítést kap a számla érkezéséről és hivatkozást a számla letöltéséhez.

Amennyiben az ügyfél nem tölti le a számlát, 2 nap múlva újabb figyelmeztetést kap. Ezt követően 5 nap elteltével a számlát olvasottnak kell tekinteni.

Javasoljuk, hogy rendeléseiket lehetőleg írásban, e-mail-en adják le a nyomdaker@nyomdaker.hu címre. 

További információk az elektronikus számlázásról itt.


Bővebb információ:


Nyomdaker Ügyfélszolgálat
+36 1 215-3586
nyomdaker@nyomdaker.hu


Bíróné Farkas Éva
+3620 350-3275
termekdij@nyomdaker.hu

Hasznosnak találta ezt az információt?

igen nem

Hírek, akciók